//superb mthrns\\
The Disclaimer!

One click sayang xx



♥ Aida Chummy ♥ Form 3 ♥ SMK TAR ♥ Klang ♥


Diaries Owner Mtrhns Bestie

hello peeps ! enjoy your blog walking here :D ami's


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: aidashrmn
Others:   


now playing



afternoon :D hai hai, hm act tgh bosan nih haa. see gmbr atas tuu? haa kalau aku bosan, Aiqa ajak main benda alah tuu. even bosan ah gak, tapi boleh tahan best lahh hee. sometimes, memalam ktorg main kad happy family, donkey, bla bla. seronok kayy sebab aku asyik menang jeh. haha act harini ktorg main explorace kat dalam rumah. aku yg buatkan clue clue nyaa, tapi aku maleh nak sorokkan -.- hahaha lol lately, aku rasa teramat sgtlh malas haish. iyelaa, kalau dah baring tuu mmg susah nak bangun balik. ugh kekadg bfast punn Aiqa tolong buatkan x) hee aku enn reti sesuruh jeh lol. thanks ey Aiqa xp haha. k ahh, nak kemas rumah. 

till we meet again bloggers. love you all :*