//superb mthrns\\
The Disclaimer!

One click sayang xx



♥ Aida Chummy ♥ Form 3 ♥ SMK TAR ♥ Klang ♥


Diaries Owner Mtrhns Bestie

hello peeps ! enjoy your blog walking here :D ami's


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: aidashrmn
Others:   


[ bo go shi peo yo ]





Evening ppl :D see tup tup dah hampir bulan 12 dahh hm :') haha and srsly, aku rindu gilaa gilaa dekat budak dorm. haha rindu pepagi nak jerit jerit "wei! wei! bangun ahh bangun" lol pastu bising bising sampai satu dorm terbangun. haha lawak jehh hm :') rindu nak pegi dm pagi ptg malam sesama. pastu turun dm lambat sampai kena perli dgn senior. lol then buat dunno jeh lepas kena perli. kk tingat semua benda tuu. dalam dorm, kita selalu main game enn tetengah malam. paling best time main "RUNNING BALL" lahh. pastu ada main tipu ahh :p haha pastu lari lari dekat hall 3. lol siap kena dare nari lagu Gangnam Style. haha kenangan weh kenangan. then after that, kita main tarik tarik surat khabar, sumpahh aku hyper sgt malam tuu sampai tgn hampir terseliuh lawan dgn Khalidah haha sakit gak duh xp tapi takpa, aku en tough. lol 

Then cooperate satu dorm prepare persembahan for farewell hm :') esok farewell tuu, kita main lilin dalam dorm. tbh time tuu FIRST TIME AKU PETIK LIGHTER xp lol itu pun khalidah ajar. hahaha reen kata, aku nih tah pape ntah sebab jejerit time main api tuu lol. aku enn mana pernah main main benda alah nih. 

Then setiap petang, kalau rajin kita turun main dkt blkg bas or padang. haha time main selipar harituu, reen ngan aya kata aku sakai -.- sebab time tgh lari lari baling selipar tuu, aku boleh nguap xp haha ngantuk oh time tuu. alah lantak, aku mana suka main lari lari nih. hm rindu nak tidur lantai sebelah khalidah dgn dayana. hahaha GENG DAK DAK KURUS ((aku, dayana, khalidah, alya, mumu)) hahah sumpah lawak jeh. hm before tidur, aku selalu tepuk khalidah en? pastu, khalidah pegang tangan akuu sbb aku ngadu kat dia tgn aku panas. haa how sweet ah :') si dayana, selalu main rambut aku sampai aku tertidur hm rindu angat.

Hahaha apa apa pun, korang take care ey kat rumah. dengar cakap parents. jumpaa dkt aysk time amik results. hope kita sesama dapat 8A dan 9A. amin :)) hm hampir setiap hari kott aku tgok gambar sukan yg kita beli tuu. haha comel jeh semua. kdahh aku takut aku nangis. so, aku sayang korang sangat sangat.

Dear mthrns  I honestly don't know what to do without you.