//superb mthrns\\
The Disclaimer!

One click sayang xx



♥ Aida Chummy ♥ Form 3 ♥ SMK TAR ♥ Klang ♥


Diaries Owner Mtrhns Bestie

hello peeps ! enjoy your blog walking here :D ami's


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: aidashrmn
Others:   


★Welcome 2013★


Holla. Holli. Chikaboom. Chikaboom. *Lol, hahah Kbai*
K Assalamualaikum bloggers. Hee
Harini last monday for 2012 en en? *angkat kening* 
Esok pulak  kena balik asrama *uhuk uhuk*
Sumpah banyak barang woo. Dengan rak buku nya lagi.
Siapa nak ngengkeh semua tuh?
Act, aku segan woo nak pergi daftar esok sebab aku belum dapat surat cinta dari yysan lagi.
*Sabar jelahh*

Andddd...
First thing yang aku akan buat esok adalah..
COP KAAAAAATIL. *jegilkan mata*
Muehehe, aku kan memilih orangnya.

 Hm :') Rindu jugak dekat Ojie, Sunny, Alysha dah lelain.
Rindu nak gaduh dgn mereka. Ahak ahak.

Apa lagiii ehh. Haa! Rabu dah sekolah. K siapa nak sekolah? Pegilah. Eheh
Kat sekolah nanti,kena 'Studystudystudy!' Maklumlah, pmr candidate en? Hm

That's all for now. Hope 2013 much better than 2012 :')
I do love you tweethearts, bestie, atuk encem, and locus *muah setepek

Ya Allah, permudahkan aku untuk belajar dan berusaha mencapai cita-cita aku. Amin :') #TeamPMR2013