//superb mthrns\\
The Disclaimer!

One click sayang xx



♥ Aida Chummy ♥ Form 3 ♥ SMK TAR ♥ Klang ♥


Diaries Owner Mtrhns Bestie

hello peeps ! enjoy your blog walking here :D ami's


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: aidashrmn
Others:   


Wehweh ^^

Heyhey :D
Kenal en budak nih? Hee

  • Cakap ngan diaa, aku rindu dia woo. Rindu nak gaduh ketawa blabla bersama kahkah
  • Cuti nih, kau takleh lupa aku tau tau. Promise? Awww :') 
  • Aku senang nad suka gilaa dpt kenal kau dkt AYSK
  • Kau peramah, byk ckp ouh dan selalu bg nasihat dkt aku
  • Tak lupa jugaa, kau selalu dgr cite aku, ahaha
  • Nak satu dorm dgn kau lagiii, hm
  • Budak nih selalu suruh aku update blog, lastlast dia pun malas jugak, lol
  • Dia boleh tahan comel, tp aku lg comel ehh? *jgn nak perasan sgt, ahah
  • Next year pmr, study dgn aku tau. Tungg ah pandai en? 
  • Bila kau gaduh dgn Alysha, gaduh betulbetul, sbb aku pun geram dgn diaa XD
  • Lagi satu, hope kita berempat akan selalu bersama dia mana juaa. lol haha
  • Kbye! And jangan gatalgatal :p

From me to you , Fauziah Comel :')